Τελευταίες καταχωρήσεις

Το πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Το πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Ανακοινώθηκε σήμερα από το υπουργείο Παιδείας το πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων, των υποψηφίων για τα ΑΕΙ. Ως προθεσμία διεξαγωγής Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας των υποψηφίων (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) για εισαγωγή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) ακαδ. έτους 2017-18 … διαβάστε περισσότερα

Kid’s Athletics

  Πρόγραμμα Kid’s Athletics σχ. έτους 2016 – 2017 Ο Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Μεσσηνίας σε συνεργασία με τον   Μεσσηνιακό Γυμναστικό Σύλλογο ( τμήμα στίβου ) και τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας, μέσω της Ομάδας Φυσικής Αγωγής Μεσσηνίας, , διοργανώνουν και φέτος, για  τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και … διαβάστε περισσότερα

Πανελλήνιοι Ενδοσχολικοί Αγώνες μαθητών – μαθητριών Γυμνασίων 3Χ3 Καλαθοσφαίρισης σχ. έτους 2016 – 2017

  Η Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής του ΥΠ.Π.Ε.Θ. προκηρύσσει Πανελλήνιους Ενδοσχολικούς Αγώνες Καλαθοσφαίρισης 3 επί 3 (3 εναντίων 3) για το σχολικό έτος 2016-17 για μαθητές και μαθήτριες και των τριών (3) τάξεων των Γυμνασίων της Χώρας με κεντρικό σύνθημα «Τάπα στη βία και το ρατσισμό». Οι Ενδοσχολικοί αγώνες αποτελούν απαραίτητη … διαβάστε περισσότερα

Το τέννις στο Δημοτικό Σχολείο – Γυμνάσιο – Λύκειο

  Πραγματοποιήθηκε στην Καλαμάτας, στις 13 Ιανουαρίου 2017,  από τον Σχολικό Σύμβουλο Φυσικής Αγωγής Μεσσηνίας – Αργολίδας σε συνεργασία με την Στ’ Ένωση Αντισφαίρισης Ελλάδος, τον Όμιλο Αντισφαίρισης Καλαμάτας και την ομάδα Φυσικής Αγωγής Μεσσηνίας, επιμορφωτική ημερίδα, με θέμα «Το τέννις στο Δημοτικό – Γυμνάσιο – Λύκειο», από τον Κ.Φ.Α. … διαβάστε περισσότερα

Αθλητικές δραστηριότητες σχολείων Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Α Π Ο Φ Α Σ Η 190677/Δ5/21.11.2016 ( Φ.Ε.Κ. 3754 τ. Β’ ) Αθλητικές δραστηριότητες σχολείων Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Έχοντας υπόψη: 1. Τις διατάξεις του άρθρου 47 παρ. 2 και του άρθρου 63 του Ν.1566/1985 «Δομή και λειτουργία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 167/τ.Α/30-09-1985). … διαβάστε περισσότερα

Ετήσια πλάνα και ετήσιος προγραμματισμός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Με τις αλλαγές στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, είναι απαραίτητο να γίνει αναπροσαρμογή του προγραμματισμού διδακτικού έργου.

Επιληψία

Ο εγκέφαλος αποτελείται από εκατομμύρια νευρικά κύτταρα η λειτουργία και η επικοινωνία των οποίων γίνεται με μικρές ποσότητες ηλεκτρικού ρεύματος και με τη βοήθεια μιας πολύ ευαίσθητης χημικής ισορροπίας. Η επιληψία είναι μία χρόνια διαταραχή της ηλεκτροχημικής αυτής λειτουργίας του εγκεφάλου, κατά τη διάρκεια της οποίας μια ομάδα νευρώνων εκφορτίζεται … διαβάστε περισσότερα

Άσθμα

Το άσθμα είναι μια χρόνια φλεγμονώδης πάθηση του αναπνευστικού συστήματος με κύριο χαρακτηριστικό της τη δύσπνοια, τη φλεγμονή των αεραγωγών ( των σωλήνων που μεταφέρουν τον αέρα στους πνεύμονες ) και βρογχόσπασμο.  

Υπογλυκαιμία ( λόγω σακχαρώδη διαβήτη )

Σαν υπογλυκαιμία ορίζουμε την παθολογική κατάσταση η οποία οφείλεται στην ελάττωση του σακχάρου του αίματος σε επίπεδα κάτω από 50 mg/dl ή 60 mg/dl, σε άτομα τα οποία πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη και τα οποία είτε έχουν κάνει υπέρβαση της δόσης της λαμβανόμενης ινσουλίνης ή των αντιδιαβητικών δισκίων, είτε έχουν … διαβάστε περισσότερα

Δηλητηριάσεις

Με τον όρο Δηλητηρίαση εννοούμε την είσοδο στον οργανισμό φυσικών υγρών , στερεών ή αερίων που διαταράσσουν την ομαλή λειτουργία του.    

... γρήγορη πρόσβαση ...

Ετήσια πλάνα και ετήσιοι προγραμματισμοί μαθήματος Φυσικής Αγωγής

Τα ημερολόγια σχολικού έτους, τα ετήσια πλάνα και οι ετήσιοι προγραμματισμοί είναι απαραίτητο εργαλείο για τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής. Ένας σωστός προγραμματισμός θα βοηθήσει τον καθηγητή στο έργο του και το σημαντικότερο θα βοηθήσει τους μαθητές.

Δημοτικοί χοροί

Οι δημοτικοί χοροί του αναλυτικού προγράμματος σπουδών

Νομοθεσία

Γενική εκπαιδευτική νομοθεσία και νομοθεσία Φυσικής Αγωγής

Τραυματισμοί στο σχολείο και πρώτες βοήθειες

Πιθανοί τραυματισμοί στον χώρο του σχολείου και η παροχή πρώτων βοηθειών
Ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής συνήθως είναι το πρώτο πρόσωπο με επιστημονικές γνώσεις το οποίο έχει την δυνατότητα να παρακολουθήσει τον μαθητή στις σωματικές δραστηριότητες. Αυτό του παρέχει την δυνατότητα έγκαιρα να διαπιστώσει κάθε απόκλιση από το φυσιολογικό, τόσο στη σωματική στάση του μαθητή, όσο και τη συμπεριφορά και τις αντιδράσεις του. Γι’ αυτό το λόγο, αποτελεί τον πρώτο συνεργάτη του γιατρού, ο οποίος παρακολουθεί το παιδί. Πρέπει λοιπόν να είναι καλός γνώστης των δυσμορφιών και των ασθενειών που προσβάλουν τα παιδιά της σχολικής ηλικίας και να γνωρίζει άριστα την επιστημονική ορολογία των συμπτωμάτων. Αυτό δεν τον καθιστά θεράποντα, αν και συχνά μπορεί να συμβάλει στην αποκατάσταση της δυσμορφίας πιο αποτελεσματικά από τον απλό φυσιοθεραπευτή, διότι έχει συστηματικότερη και πληρέστερη ενημέρωση για την επίδραση των ασκήσεων και του αθλητισμού στον ανθρώπινο οργανισμό, γεγονός που του επιτρέπει να αντιμετωπίζει αποτελεσματικότερα τα προβλήματα που συνδέονται με αυτό το τομέα. Στο σύνολο του προβλήματος όμως ο καθηγητής Φ.Α. πρέπει να γνωρίζει τα όρια της αρμοδιότητας του στην θεραπεία διαφόρων παθολογικών καταστάσεων της κινητικής μηχανής, ούτως ώστε να είναι εγγυημένος ο στόχος της ομαδικής εργασίας και να είναι εφικτό το βασικό αξίωμα της ιατρικής “ primum non necere ” (πάνω από όλα να μην επιδεινωθεί η κατάσταση ). Από τα προαναφερόμενα δεν συμπεραίνεται ότι το σχολείο έχει αποκλειστικά αρνητική επίδραση στον παιδικό οργανισμό. Αντίθετα, η επίδραση του σχολείου στην ψυχοφυσική ανάπτυξη και την προσωπικότητα του ατόμου είναι εποικοδομητική και δεν μπορεί να συγκριθεί ή να αντικατασταθεί με την διαπαιδαγώγηση στο σπίτι. Το ζητούμενο είναι άλλο : στη προσπάθεια ούτως ώστε μέσα από το σχολείο να διαπαιδαγωγείτε και να αναπτύσσετε ένα ολοκληρωμένο άτομο, πρέπει να αντιμετωπιστεί η επίδραση των μειονεκτημάτων του σχολείου και η εξάλειψη τους με λογική και με μεγάλη προσοχή.