ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Ακολουθεί συνημμένο έγγραφο.

Ακολουθεί συνημμένο έγγραφο.

Thursday, 21 June 2012 07:57

Σεμινάρια Pestalozzi 2012

Ακολουθεί συνημμένο έγγραφο.

Σήμερα, Τρίτη 19 1ουνίου 2012, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης και ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Μισθός πραγματοποίησαν συνάντηση εργασίας στα γραφεία της Περ/κής Δ/νσης Εκπ/σης, στην οποία κυρίαρχο θέμα συζήτησης αποτέλεσε η υλοποίηση - από τη νέα σχολική χρονιά - πιλοτικού προγράμματος με σκοπό τη συστηματική ενασχόληση και τη   μύηση των μαθητών της Περιφέρειας Πελοποννήσου σε πολιτιστικά θέματα.

Ειδικότερα, τόσο ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου όσο  και ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Πελοποννήσου,  τόνισαν την αξία της επαφής των μαθητών με τον πολιτισμό και όλες τις μορφές τέχνης. Επεσήμαναν  την ανάγκη καλλιέργειάς τους στα σχολεία και κατέληξαν πως απαιτείται  άμεση υποβολή συγκεκριμένης πρότασης με το περιεχόμενο του προγράμματος και τα χρονικά του πλαίσια. Η προτεινόμενη θεματολογία θα αφορά στη φωτογραφία, τη ζωγραφική, τη λογοτεχνία και την ποίηση. Συγκεκριμένα, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης προτίθεται να προωθήσει μια σειρά εκπαιδευτικών επισκέψεων Ελλήνων ποιητών στα σχολεία της Περιφέρειας.

Επίσης, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης και ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Μισθός, αναφέρθηκαν στο πρόγραμμα «αγαπώ και προβάλλω τον τόπο μου», το οποίο πραγματοποιήθηκε τη σχολική χρονιά που μόλις ολοκληρώθηκε, εκφράζοντας την απόλυτη  ικανοποίησή  τους για την ανταπόκριση των μαθητών των σχολικών μονάδων και των δύο βαθμίδων Εκπαίδευσης  της Περιφέρειας Πελοποννήσου αλλά και για το αποτέλεσμα των προσπαθειών τους.

Τέλος, ανακοινώθηκε ότι  οι πέντε  καλύτερες δημιουργίες των μαθητών θα προβληθούν στα πλαίσια του Φεστιβάλ Δράμας, ενώ στη συνέχεια, σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στην Τρίπολη, θα βραβευθούν οι μαθητές με τις ωραιότερες παρουσιάσεις.

Από το Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων

Content View Hits : 274607